вторник, 24 мая 2016 г.

Хотинська фортеця

Хотинська фортеця розташована на мальовничому березі Дністра в містечку Хотин, всього в 25 км від Кам'янця-Подільського. Ми поїхали в Хотин автобусом, завчасно попередивши водія, що їдемо до фортеці. Від автобусної зупинки необхідно пройти сільською місцевістю хвилин 15, доки не відкриється відомий краєвид фортеці. Знайти її не так легко, запитуйте дорогу в місцевих або візміть таксі.
Замок-фортеця в Хотині
Тут дуже мало туристів, і часто буває так, що навколо нікого немає.
Перед "штурмом" фортеці ми вирішили прогулятися по пагорбах навколо неї.

Північна вежа
Всередині фортеці тільки закінчили знімати черговий фільм, тому подекуди залишилисякіношні реквізити, наприклад, шибениця.
Міст через рів

Усередині фортеці
Знаменита "Мокра пляма", про походження якої досі нема єдиної думки.
"Мокра пляма"
У 2007 році фортеця ввійшла до числа переможців конкурсу Сім чудес України.

2014

Фортеця зовсім не змінилася з останні 7 років. З'явилася різна туристична інфраструктура біля входу на територію комплексу: ресторани, гіди, сувеніри. Ми приїхали о 6-30 ранку, щоб подивитися схід сонця, але охоронець нас не пустив, бо  вхід лише з 9 ранку. Причина в наступному: деякий час тому, вранці, прийшли молоді люди і пішли гуляти по территорії, одна з дівчат залізла на стіну для фотографування і впала з неї, при цьому сильно травмувався. Тому зараз охороні дано наказ, не пускати нікого в неробочі години. Тим не менш, через 5 хвилин, охоронець кудись пішов і ми вільно пройшли. Не думаю, що є хоч якась небезпека, якщо у вас є голова на плечах.
Схід сонця тут чудовий.

Кількість бродячих собак на території сильно зросла. Але, ніби як, вони не агресивні.